2010. június 15., kedd

A világ legkülönlegesebb termál fürdője

Nyugat-Szaharában található, Dakhla előtt. Szinte észrevehetetlen az útról és persze nincs kitéve semmilyen tábla sem. Lakik ott egy öreg néni, neki kell adni pár dirhamot, aztán ő megnyitja a csapot, és mehet a móka. Kellemesen meleg a víz, kissé ugyan kénes, vagyis jó büdös, de kérem mutasson nekem valaki ennél nagyobb és látványosabb fürdőszobát. Ilyen élményt szerintem még egy 7 csillagos szálloda sem tud nyújtani, bár erről igazából nem tudok nyilatkozni, mivel az utazási szokásaim miatt nincs valami nagy tapasztalatom az ilyen kategóriájú szállodákkal :-)))
Ha esetleg szeretnéd kipróbálni, ne mond hogy egy szőrös szívű önző dög vagyok, ezért megosztom mindenkivel a koordinátákat: N 23 53,985 W015 42.684
Egy jó tanács: NE felejtsd el levenni az ékszereidet, különösen az ezüstöt! Én persze elfelejtettem, és bizony a kénes víztől elég ronda lett szegény touareg keresztem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése